16.46

Har ju inte gjort så mycket förutom att gå i skolan, men tänkte att jag skulle visa lite otroligt fula bilder på vad jag har "varit upp till" sen sist.


I lördags var vi med på en grej som heter Climb to conquer Cancer, vilket är ett event som de har varje år här i Flagstaff. Förstod inte riktigt hur, men på något sätt så samlade ungefär 4000 människor in pengar genom att gå 7 miles ( ca 11 km) upp mot berget där man åker skidor.


Såhär fint var det där uppe, kan inte fatta att jag bor här nu.


Mina värdföräldrar påväg till Farmers Market i söndags. Huset bakom dom var något viktigt.. kommer dock inte ihåg vad.

Otroligt stelbild från en thairesturang kvällen innan skolan började. Första bilden på hela familjen, så här ser dom ut!

Nu ska jag göra mina läxor. Här gör man inget på lektionerna men får massiva mängder läxor. Festligt värre. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0